Picture of Tomek Kocejko
Zdjęcia z Orlando na Florydzie (USA)
by Tomek Kocejko - Friday, 23 July 2010, 03:55 PM

Dzięki za tak liczne odpowiedzi na mojego poprzedniego posta (aż 3 smile). Z godanie z wolą tłumu zamieszczam pierwszą paczkę zdjęć. Nie jestem za dobrym fotografem i do tego nie specjalnie lubię robić zdjęcia. To co możecie obejrzeć to jest okolica, w której mieszkam. Taki wielki budynek (chyba 4-5 zdjęcie) to szpital, w którym chwilowo pracuję nad projektem naukowym. Szpital nazywa się "Orlando Health". Ma swoją stronę w internecie, zachęcam do lektury i porównania sanych z naszm szpitalem akademii medycznej. Ten w USA jest na 1700 łóżek. Na te 1700 łóżek pracuje 2000 lekarzy a dodatkowo szpital zatrudnia 14000 osób. Dla porównania nasz szpital na akademii ma 1200 łóżek (czyli nie wiele mniej) a zatrudnia niewiele ponad 3000 osób z czego 2600 to lekarze!!! Tak, tak...

a tu, lik do zjęć (tylko jak się te linki robiło ;)):
http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=kocejko&target=ALBUM&id=5495990606432682673&authkey=Gv1sRgCL-Rv7yZgYDG9wE&feat=email
...
Re: Zdjęcia z Orlando na Florydzie (USA)
by Janina Foks - Friday, 23 July 2010, 06:04 PM

Oczywiście z zainteresowaniem obejrzalam wszystkie zdjęcia. Prozdrowotnie zadzialalo drugie, setnie się usmialam. Dzieki, pozdrowienia.
Picture of Elzbieta  Pawlowicz
Odp: Re: Zdjęcia z Orlando na Florydzie (USA)
by Elzbieta Pawlowicz - Friday, 23 July 2010, 08:48 PM